KINNITATUD
Juhatuse liikmete 25.oktoobril 2016.a.
otsusega nr. 1
PLAANILISE RAVIJÄRJEKORRA PIDAMISE KORD
- Plaanilist ravijärjekorda peetakse elektrooniliselt.
- Ravijärjekorra andmete eest vastutab sekretariaadi töötajad.
- Patsientide ravijärjekorda registreerimine on tagatud kohapeal kõigil tööpäevadel ajavahemikus kella 8.00-18.00.
- Ravijärjekorda registreerimine toimub telefoni teel, elava järjekorra alusel ning e-posti teel.
- Kõik ravijärjekorra taotlused registreeritakse esimesel pöördumisel olenemata ravijärjekorra pikkusest ja muudest asjaoludest.
- Ravijärjekorda kantakse järgmised andmed
- patsiendi ees- ja perekonnanimi, isikukood või selle puudumisel sünniaeg
- planeeritav vastuvõtuaeg
- planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus (diagnoos ja operatsiooni, uuringu või protseduuri nimetus)
- patsiendi kontaktandmed
- suunava arsti kontaktandmed (suunamise olemasolul)
- patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev
- ravijärjekorras muudatuste tegemise (ravijärjekorras ette- või tahapoole viimise või ravijärjekorrast väljaarvamise ) kuupäev ja põhjus
- ravijärjekorda panemise põhjuse kood, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa nõukogu poolt kinnitatud ravijärjekorra maksimumpikkust
- märge , et patsienti on teavitatud ravijärjekorras tehtud muudatusest.
- Ravijärjekorda panemise põhjused kodeeritakse järgmiselt
- kood 62 – rahalise ressursi piiratus
- kood 63 – teenuse osutaja võimsuse puudumine
- kood 64 – patsiendipoolne põhjus
- kood 65 – teenuse osutamisega seotud põhjus
- kood 66 – muu põhjus
- Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda telefoni teel, kantakse ravijärjekorda vähemalt lõike 6 punktides 1, 2, 4, 6, 7 ja 8 sätestatud andmed (st. Nimi, isikukood, planeeritav vastuvõtuaeg, kontaktandmed, järjekorda registreerimise ja muudatuste tegemise kuupäev ning järjekorda panemise põhjus).
- Patsiendi registreerimisel ravijärjekorda tegevuskohas antakse patsiendile kirjalik teatis, mis sisaldab tervishoiuteenuse osutamise aega ja tervishoiuteenust osutava tervishoiutöötaja nime ja telefoninumbrit.
- Kui patsient registreeritakse ravijärjekorda telefoni teel, siis teatatakse patsiendile telefoni või e-posti teel tervishoiuteenuse osutamise aeg ja tervisehoiuteenust osutava struktuuriüksuse tervishoiutöötaja nimi ja telefoninumber.
- Ravijärjekorras muudatuste tegemisel teatatakse patsiendile muudatustest hiljemalt ühe tööpäeva jooksul arvates muudatuste tegemisest ning säilitatakse varasem teave koos märkega, et patsienti on muudatustest teavitatud.
- Teave ööpäevaringselt vältimatu abi osutava tervishoiuteenuse kohta asub nähtavas kohas patsientide ooteruumis.